Կոշիկի ֆաբրիկա

Կոշիկի ֆաբրիկա
Հայաստան
ԱՌԱՔՈՒՄ 010 66 11 11
ԹԵԺ ԳԻԾ011 66 11 11
1 Ինչպես կարող եմ առաքում պատվիրել?
  Պատվիրել կարող եք օնլայն կայքով, ինչպես  նաև  զանգահարելով 010661111 առաքման հեռախոսահամարով: Պատվեր կարող եք գրանցել պարզեցված տարբերակով՝ ավելացնելով մոդելը զամբյուղ, ապա գրել միայն անուն և բջջային համար, կամ գրանցվելով կայքում՝ Ձեր անձնական էջից:Լ
2 Ինչպես  ամրագրել Ձեր հավանած մոդելը որևիցե ՍԱԼԻ խանութ-սրահում մինչ կմոտենաք?
  Կայքում՝ խանութներ բաժնում առկա են  խանութ-սրահների համարները:Մինչ մոտենալը սրահին, կարող եք կատարել զանգով ամրագրում (3 ժամ կտրվածքով) և մոտենալ գնման համար:
3 Ինչպես  տեսնել, որ սրահում ինչ  համար կա?
  Անցում կատարեք  կոշիկի  էջ, ապա սլաքը պահելով համարի  վրա, կտեսնեք , որ սրահներում են առկա  տվյալ  համարները
4 Պատվերը քանի օրում է իրականացվում Երևան քաղաքում?
  Պատվերներն իրականացվում են հիմնականում պատվիրման օրը մի քանի ժամերի   ընթացքում անվճար հիմունքներով: Բացառությամբ ակցիայի օրերի. երբ առաքումն իրականացվում է հաճախորդի հետ զանգով հավելյալ ճշտումներից հետո, հաշվի առնելով պատվիրատուի համար առաքման նախընտրելի օր՝ 2 աշխատանքային օրերի կտրվածքով:
5 Գներն արդեն զեղչված և վերջնական են?
  Կայքում բոլոր մոդելների համար երևում են և նախնական գին, և զեղչված գին, եթե իհարկե այդ պահին նշված մոդելը ունի զեղչ:
6 Առաքման ժամանակ  զեղչի քարտը գործում է, թե  ոչ?
  Առաքման ժամանակ  զեղչի քարտը գործում է, այն նույն պայմաններով, ինչ խանութ-սրահներում:
7 Գումարի վճարումն ինչպես է իրականացվում?
  Գումարը կարող եք  վճարել մի քանի տարբերակներով.օնլայն կայքով, կանխիկ, քարտով, POS տերմինալով, Idram, EasyWallet համակարգի, ինչպես նաև բանկային փոխանցման միջոցով:
8 Եթե   հաճախորդը  չի իրականացնում գնում գումարային պարտաորություններ  առաջանում են թե  ոչ?
  Գումարային պարտականություններ  չեն առաջանում, քանի որ ՍԱԼԻ-ընկերությունը առաջարկում է ԱՆՎՃԱՐ առաքում Ձեր նախընտրած յուրաքանչյուր հասցեով փորձելու հնարավորությամբ:
9 Տեսականին հաճախ է թարմացվում?
  Տեսականին թարմացվում է անընդմեջ: Ինչպես նաև կարող եք պատվիրել նախընտրած մոդելը անկախ սեզոնից, տեսակից մինչ սրահներում համալրումը
10 Օնլայն տեսականին համապատասխանում է սրահներում եղած տեսականու  հետ?
  Այո  ողջ տեսականին  համապատասխանում է առկա եղած տեսականու  հետ, մանրամասների համար կարող եք խնդրել նկարներ այն սրահից, որտեղ առկա է մոդելը:
11 Օնլայն գները սրահի  նույն գներն են?
  Օնլայն էջի կոշիկների և  աքսեսուարների  տեսականին, համապատասխանում է խանութսրահների տեսականու  հետ, իսկ գները նույնն են, գնային տարբերությունները բացառվում են:
12 Մինչև  ժամը քանիսն է առաքում  իրականացվում:
  Առաքումն իրականացվում է աշխատանքային օրերին ՝ երկուշաբթի - շաբաթ, մինչև 18:30
13 Սրահների  աշխատանքային ժամերը:
  Մաշտոց 16  10:00 - 22:00,   Փափազյան 8 10:00 - 22:00,   Հյուսիսային  պ․  5 10:00 - 22:00,   Արշակունյաց պող. 34/3 10:00 - 22:00,  Դալմա  10:00 - 22:00
14 Եթե  գնում են կատարել օրինակ Արշակունյաց պող.34/3  սրահից  կարող են վերադարձ անել այլ  սրահում
  Անհրաժեշտ է մոտենալ  այն սրահին, որտեղից  կատարվել է գնում :
15 Անհատական պատվերի համար  որ սրահին կարող ենք  մոտենալ. (Հիմնականում հարսանեկան կոշիկների , ինչպես նաև անհատական ոչ ստանդարտ չափերի համար են հարցնում)
  Անհրաժեշտ է մոտենալ Արշակունյաց պող. և Հյուսիսային պող. 5  SALI  սրահներից  որևէ  մեկը:
16 Պատվիրելու համար  պարտադիր է գրանցվել?
  Պատվիրելու համար  պարտադիր չէ գրանցվել էջում: Կարող եք պատվեր գրանցել պարզեցված տարբերակով՝ գրելով միայն անուն և բջջային հեռախոսահամար:
17 Զեղչի  քարտը մինչև քանի տոկոսով զեղչված մոդելների դեպքում  է  գործում:
  Զեղչի քարտերը  գործում են մինչև 20% զեղչված ապրանքատեսականու  համար, 20% զեղչի ընթացքում քարտը ներառյալ գործում է: Բոլոր մյուս դեպքերում քարտը կգործի որպես կուտակային:
18 Երևանում և մարզերում քանի զույգ է  հնարավոր պատվիրել 1 ուղղությամբ առաքման դեպքում:
  Երևանում յուրաքանչյուր հասցեով պատվերի ժամանակ  1 ուղղությամբ առաքումն իրականացվում է առավելագույնը  5 զույգով/մոդելով/:Մարզերում 1 ուղղության առաքումը իրականացվում է 2 զույգով/մոդելով/: